LABORATORIS: LA IMPORTÀNCIA DE L’ORDRE DIGITAL

Amb aquesta activitat, de manera pràctica i participativa, es farà èmfasi en l’organització digital com a eina de benestar i sostenibilitat. S’oferiran pautes per endreçar correus, arxius i aplicacions, així com per gestionar millor el WhatsApp i descansar de les pantalles. També es reflexionarà sobre l’impacte ecològic de l’ús digital i es donaran eines per reduir la petjada digital. Xerrada-taller amb motiu del #8S: Dia de l’Alfabetització (Digital).

Impartit per Elisa Martínez de La Resolutiva

Dilluns 8 de setembre, de 17.00h a 18.30h


Activitat gratuïta

Data
08 set. 2025
Caducat!
Hora
Lunes
17:00 - 18:30
Més informació
Inscriu-te
Etiquetes
Presencial
Categoria
Organitzador
Elisa Martínez / La Resolutiva