CÀPSULA D’ESTIU: RELAXACIÓ I BENESTAR

Càpsula d’estiu centrada en el benestar personal, orientada a millorar la salut física i mental i a incorporar hàbits d’autocura. A través de diferents tècniques corporals i mentals, es proposa un espai per reduir tensions, afavorir la calma i reconnectar amb el propi cos. La proposta integra relaxació, respiració i moviment conscient com a eines bàsiques per al benestar quotidià, generant un espai accessible i pràctic per a la desconnexió i l’equilibri personal.

Dimarts i dijous setmanal: del 04 al 20 d’agost
Horari: de 9:30 a 11:30
Tallerista: Magda Gómez

Activitat gratuïta

Data
04 - 20 ag. 2026
Hora
Dimarts i dijous setmanal
10:00 - 19:00
Més informació
Inscriu-te
Etiquetes
Presencial
Categoria
Organitzador
Magda Gómez
Inscriu-te